訓到一點就起身, 因為要準備去旅行既野, 去銀行, 買旅行要用既野, 好累呀>.< 再去補習, 真係唔想補, 不過今日係最後一日lu….以後都唔駛補, 希望佢地會生性, 好好咁考試, 其實我真係幾衰, 臨考試個時走去旅行….sorry

補完, 唸住join ava 既meeting, 不過都冇lu….因為佢地都快完, 所以就搵左老梁黎食飯, 佢sor ga……怒”meet” 我, “於”哂, 又紅, 又痛lor……low b ga….當然我都唔會蝕底啦, 我唸佢傷過我, haha, 其實我都唔明點解我同佢可以keep到咁既關系, 其實真係好難ga wor…可能佢前世欠左我啦……..hahaha

要準備好去旅行既野啦, 8號夜晚8點到港, 第二朝8點40機……
|