其實今日好似冇乜野做, 但都未停過…朝早hea 到10點, 老細一番黎就係咁幫佢搞d文件野, 12點幾就要趕出去睇furniture…wor…Tequila Kola d furniture 好靚lor…未試過見到d咁靚既furniture ga..如果我第日有錢, 一定會去呢度買野…hehe 行左2個鐘, 3點幾番到公司, 出下AM, 臨收工前send email…做到7點lor…仲有半個鐘俾我做Rotaract 既野, 好彩朝早唸過下個會jei!!
5點幾個時唔開心, 因為有人俾面色個睇….我超….
Bess resign 左lu…估唔到咁快走, 走左仲好, 其實佢都唔係好適合我地間公司, 聽日有新人番工lu…唔知會點呢??
開small group meeting…Kuk Lan, Charmarine, Billie and Mui, 今次個會都幾好呀! 起碼CS 同PD 都有哂個型啦!! 我要起下IS個頭先!!
回家!! 多麼充實的一天!!
|