11/6
補習, 飲茶, 行街, hea…
12/6
一早就俾AT 罵..其實好小事…駛唔駛咁ar….跟住JP又想俾個波我, 老細又想賴我, 我真係忍唔住…同老細講清楚, 等佢唔好再因為同一樣野黎賴我, 仲”呻”下而家工作不愉快….成間公司d人都好似唔鐘意我咁…咩事jei…我都係做野jei…想唔通知你地gei mei…有時我真係臨時先知ga ma…頂……………
再加上….真的想quit, 但會對唔住我老細…但如果有好offer, 我唔會理ga…大家介紹下d工俾我啦!!