SILVIA'S DIARY
You don't throw a whole life away just because it's banged up a little!
silvia
暱稱: silvia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
back to xanga
coming out from the ...
membership camp!!
my friends!!!!!
野蠻
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 199
今日人氣: 232
累積人氣: 40014
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天


13-18/6 分類: 未分類

成日唸住既一個地鐵情景, 終於都實現左但同我唸既差好遠…bull shit…bull shiter….見到個一刻, 個心真係好痛成個人down…….

 

 

夜晚同左ava and billie TST, 再去睇波!!

 

 

我想我是真的太易信人了之前得到的教訓, 到現在還是這樣….

 

 

14/6

 

下午和Ava 在上環吃lunch..第二次jor….第一次起呢邊食野!! Rotaract, 返工….

 

Haha, 下午要出去旺角買野, 買完野就同老梁吹水吹左成個幾鐘雖然佢好興, 但我有小小開心!! Haha…

 

夜晚去了TW食霸王山莊, 很久不見了..但好像大家都冇變多謝介紹!!

 

臨訓前接了個電話..有冇變得咁快呀咁快就冇野鐘意既就係咁事實係點都唔理ga la….

 

 

15/6

 

終於看了海神號了ok ar!! 當然同titanic 梗係冇得比啦!!

 

Yeah!! 英格蘭終於入到波啦, 碧咸勁charm lor…owen ….oosh,..

 

 

16/6

 

今日第一堂上筆試課堂, 個老師都廢廢地乜叉叫空波, 低波呀..又唔解識就唔駛黎上堂啦…….又掛住買野食, 攪到要遲落堂, ……不過應該會有人幫我補習…hoho

 

 

17/6

 

放工和saming and billie CWB shopping, d裙好貴jei…唔抵再去旺角, billie 終於都買到啦!!saming 買左頂cap hat, 佢勁開心,見到佢扮靚既姿勢…hahaha, 勁好笑!! 而我..乜都買唔到….>.< 夜晚預早同屋企人celebrate father’s day… 再影貼紙相, haha, 再買禮物

 

 

18/6

 

昨晚點半訓, 11點半要起身個時都好似未訓過咁..shit.. 但要去補習, 冇計….飲茶, project runway, 好好笑!! 再同阿妹睇獨家試愛幾好笑..但臨尾我都唔知佢想表達d有小小前言不對後語wor…

 

昨晚發夢見到流星, 許了個願, 但個願望竟然會係呢個口個句同心個句真係唔同欺騙不了自已的!! I still miss you……..

 




訪客留言 (返回 silvia 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]