19/6
今晚同左Fiona, 詩婷 and Peggy 起CWB 食泰簡單, 慶祝詩婷 and Peggy既生日!!好耐冇同大同聚一聚lu…haha, 傾左好多無聊野…好鬼好笑!! 電車女要加油呀!!
食完飯我就同peg peg 去做足底按摩, 比深圳貴4倍呢!! 不過都幾舒服同環境靜d lor…成12點幾先返到屋企ar…..
20/6
放工同阿妹去影身份證, 我影左5,6張….個女人話”女仔都係貪靚d ga la”…>.< 但係影左咁多張我都唔鐘意, 因為個樣太殘兼眼袋好大!! Shit………>.< 又成世lu….
之後去食我最愛既過橋米線!! 真係好好味!!
夜晚”被逼”睇英格蘭, haha, 因為阿妹嘈醒左我….聽上半場, 起身睇下半場!! 5點先再訓…shit…
21/6
夜晚番到屋企后昏迷左…9點幾訓到11點幾, 再由1點訓到天光..正!!
22/6
下午, 阿妹好神奇地肯起身同我去take 回鄉卡..佢話都有成2個月冇咁早起身…啞哂….再同佢一齊食lunch….
23/6
呢個星期老細都唔起office, 我勁free… 呢個星期亦都開始落counter, 其實counter 都冇乜野做jei…. 不過對下客都好!!
嚇死我…好在原來係自已嚇自已, 冇野的!!
夜晚去左又一城食飯, of coz 唔去Dan Ryan’s 食野la… 結果去左食中菜!!
再去睇波!! Yo!!
24/6
好得閒既我就係起office 打緊我呢篇日記啦!! 老細同d managers 開緊會…hohohoho….
好緊張…夜晚就去Ball lu……唔知大家會著成點呢? 但我已經知道Eric 點著lu…hahahaha…
|