SILVIA'S DIARY
You don't throw a whole life away just because it's banged up a little!
silvia
暱稱: silvia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
back to xanga
coming out from the ...
membership camp!!
my friends!!!!!
野蠻
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 199
今日人氣: 106
累積人氣: 39888
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 28 日  星期二   晴天


trip review 分類: 未分類

係時候講番下去旅行既見聞,但係有太多啦, 我要揀d特別d既野黎講

首先講下泰國trip la, 呢一團有我, 阿恆, 阿灰, K.lui and Queenie. 呢次成團簡直係速成呀, 5日內報團兼出發, !

第一日行程簡單, 去到Bankok, 就去Pattaya, 去左crocodile, crocodile, haha, “裡裡裡裡”, d聲係用來引crocodile ga…haha,

之後去睇真人show, d 女人係咁塞d野入去XX, 好變態, 仲有real sex , K. Lui 好似唔係好頂得順咁。

第二日珊瑚島, 玩降落傘, 水上電單車, 香蕉船, 勁好玩, 又抵wor, 下次一定要去布吉玩多d水上活動。之後去massage, 夜晚就行街, 仲見到美國defense department secretary, Ronald, tim ar, 影埋相tim,

第三日既行程係廢到爆, 怒帶我地去d souvenir 既店鋪, 我地個暖去左睇”house of Wax” HK$20 , 超值, chair is so comfortable.

第四日去夢幻樂園, 個度其實好細, d 機動遊戲又唔係好激, 但係高卡車都ok ga…最緊要我地自娛能力強, 但係阿灰整喊我>.< 夜晚我地飲酒, haha, 成功將K.lui征服, 勁勁勁勁好笑……條友仔真係好jor, 飲咁小就醉, 點出黎行呀….不過都好, 我地第五日既費用係佢全包, 仲簽埋contract….

第五日其實冇行程, 但我, K.lui and 阿恆自已去左Grand Palace 個邊睇下, 唔去睇真係蝕呀, 感受到泰國既特色。起機場食埋lunch 就返黎lu……
5日其實好開心, 始終中同都係最好, 由細玩到大, 勁岩channel, 可惜既係Liam, Samantha 同肥狗冇去到, 如果唔係就perfect ga la……

 

完左個thailand trip, 訓左唔夠4個鐘就出發去美國, kenix一齊去join Ava and Eric。機上面勁唔舒服, 發燒, 幾驚入唔到境呀, hahaha

custom 個時, kenix 俾人療呀….eric 佢地遲到….

首先我地去左LA, 睇左Hollywood個牌, 比華山xx (forget the name lu) 再去walk of fame, 跟住就出發去Yosemite, 可惜我地一開始已經行錯路…..結果我地入左個forest,大家都好擔心, 唔知幾時先可以離開個forest, 個天又黑la wor, 係路又迂迴曲折, 冇人咁訓覺…..後來我地要成3點到先去到間motel, 大家都好累….

 

第二朝就去Yosemite, 呢個地方係一個好出名既national park, 果然名不虛傳, 環境優美, 4water falls, 我地可以好近咁睇到大瀑布, ….不過個度太大啦, 一日一定唔夠, 我地只係去左成park既一part….

出發去San Francisco, 好早(9:00pm) 就去到, 搵酒店, 食飯, ” eric 先車我去機場>.< 幾驚miss 左班機呀…….

出發去Orlando, 怒訓覺, 真係好累呀……終於都見到Jae Mike la…..haha, 我初初睇唔到佢地ga, Mike 一聲我先見到佢地, 佢地買左隻polar bear 俾我呀, 好開心, rent 埋車, 好貴>.< 不過係convertible 黎既…..hehe, mike’s apartment….wow, 間屋好正wor..原來租都要US1000 一個月, of coz beautiful la….去食golden coral, 但食左勁小野, 超唔抵…..落大雨, Jae堅持去Daytona Beach, yo…drive jor 3 hours car ar…個邊冇落雨wor…好彩jor…海天一色既beach, 可惜太大浪la, 只係沙灘漫步, 影下相咁^^

 

夜晚meet jor Eulabel, 佢已經飲醉jor lu….haha, 不過佢都仲同我傾到計^^

第二日要幫Eulabel 整車, 所以我既行程被interrupt…. 好唔開心….

一開始去左AK, 去探下d朋友仔, 見到Luis 同我既trainer Lydia, 好開心呢^^ 玩埋個Dinosaur ride, 就走lu…..>.< 2點幾先去到magic Kingdom, angry…行程totally disturbed… 去到個度太熱, 佢地冇心機玩, 結果睇完個[parade 就走lu…又落雨, 又話要接Eulabel, 所以去唔哂4parks…..好好唔開心, 我冇哂心機…..最後都去返Magic Kingdom, 玩新個個stitch game and Space mountain….space mountain 真係好好玩….睇埋wishes就走lu…… 可能曬得太勁同好累, 可能你地會唔信, 我真係一路行一路訓著左…so crazy…..castle 出番去TTK 要大約20min, 但我只有30s 係清醒, 一上車就怒訓……haha, Jae 都話我sor sor  …..

第三日我地7點出發去Miami….有我 , Jae, Mike and Eulabel…..車程需時5個鐘, 搵酒店, 好彩最後都搵到間平既….可惜quality ……..唔緊啦….North beach swimming, 好開心, mike E 就飲酒晒太陽, Jae 冇幾耐就返左酒店訓……好唔開心, 不過我都明佢好累……好彩佢最後都起身陪我再去遊水, 夜晚大家都累, 好早就訓哂……..

第四日訓遲左, 11點先出發去key west, wow…key west 既風景真係一流呀….海天一色, 真係好靚….佢地起架車度飲醉左……3點鐘先去到, 佢地醉醉地, interrupt 左我地既行程…..行左條Duval Street, 好多野睇, 去左southernmost point, 食飯, 冇時間去游水, 唔開心, >.< d水咁清>.< 睇日落, 去左一個Plaza 睇表演, Jae 仲有參加, 不過俾人騙左$5…>.< 如果可以起key west stay 一晚就好啦….好正呀…..可惜9點幾就走lu…..haha, 一路上做左好多變態野……

返到去大家都累到死左……

 

第五日唸住臨走前去游多次水, 可惜佢地好似唔係好想咁…….所以就返Orlando..今次又E drive, as Jae is too tired lu…..去左佢地想租既apartment…..又唸住去個個beach swimming, 可惜又會落大雨, 所以都係返apartment………Jae 知道我好唔開心呢……

呢晚係我最後一晚起Orlando….本身想一齊飲醉, 我飲左半支白酒加小小beer, 佢地話要take break, 而且佢地玩d game 都唔好玩既, 我就訓到成隻豬咁…..訓到佢地湯都唔知……

最後一日, 雖然Jae 同我都好累, Jae 都堅持帶我去Animal Kingdom Lodge swmming….因為佢知我好鐘意呢個swimming pool ga…….雖然唔係遊左好耐, 但好開心呀……食埋lunch……出發去機場…..再次道別…..離別總是令人傷心的….

 

6, spend 左太多時間起車輛度, 所以唔係好多時間同佢傾計, but still, I enjoy my time with him and Mike!!

 

待續…..

 

今日其實冇乜點做野, 淨係打左上面個篇野, Jae 真係黎唔到HK, 因為係cathay pacific 搞錯左, 我一定要佢地補償我地既損失, angry….咁大間航空公司都可以”miss” 左個booking, refund 都冇用呀……

同佢傾左45min, 心情好多了, 明白了呢個世界係有人咁關心我的

 

打打下日記好眼訓, 唸住訓一陣, 點知訓左成3個鐘, 如果唔係老梁打黎, 我唔會醒ga, 夜晚約左Chloe, 琳琳 and 老梁去唱K, HOM, 我唱歌唔好聽我都知, 唔駛起度怒串我呀…… 不過算啦, K唔駛錢兼送番我番屋企, haha

 

聽日要早起入機場整permit……

 

 

 

 

 

 




訪客留言 (返回 silvia 的日誌)


dorhuya 於 2006-05-03 05:12 PM 發表:
dorhuya http://www.apples.com ; Thanks!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Billie 於 2005-07-03 12:09 AM 發表:
I WISH I WERE THERE WITH YOU GUYS...ADD OIL SILVIA! ALWAYS SUPPORT YOU!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]