今朝一早番工好開心, 因為收到他的剪報, 從心笑了出來!! 多謝你!! I love you much!!
老細又發脾四, 唉…停水jei,…唔駛捉住2間公司既人黎罵呀…唉…好小事jei…..唉….
lunch 既咖哩海鮮飲, 正到爆, 仲有魚生食!!
Wor…同veronica 傾左15min IDD, 說普通話的!! Haha, 90%冇問題, 但好緊張!! Haha……….. 佢地真係好nice ar!! 希望IS trip 真係會成事la!!
夜晚…haha, 老梁肯出黎同我去旺角食飯wor…緊係啦…我請嗎!! Hehe….
累死了…訓覺..good night!
|