今日終於都去左睇醫生, 點都係要去睇, 早知就早d睇…其實睇唔係問題, 而係我唔鐘意食藥….
10點9返到公司, 就即刻同lois 出灣仔睇傢私展, haha, 原來成12點先開, 所以去左食野, 個exhibition 都冇乜野睇既…2點幾返到公司, 食lunch…咁就3點幾lu….
做番公司野, 好快就收工lu…
去了603….
再開BM, 開到頭痛, sorry…臨尾冇哂patience, 因為真係好累….