今日係星期六, 但我都唔知點解會有咁多野做…
放工, 食飯, 知道AY今日好angry, angry 到動手打人…crazy….咁個個又真係幫唔落既……..
學車, 頂, 今日表現勁差…綠燈都見唔到, 想停車, 想轉左, 又扭左右太…so crazy I am…waste money today!!
之後陪媽咪睇醫生, 希望佢好會冇事la….不過我知道手尾一定會好長…>.<
夜晚去左食飯, 見到ar Joe 同Clement, haha, 呢個世界就係咁細ga la…
起我身邊成日都會出現1pair pair 好恩愛既情侶, 個男既仲要好錫個女既…幾時先到我識番個呀?? 我條命係唔係真係咁既呢?
|