星期一係airlines presentation… Sherman 今次想我地扮crew….今次有ar 頂 同ar Jar 做空姐, practice 個時勁好笑, 結果聽聞Stanley 都好似好鐘意佢gum..我都係聽人講ga jor….
星期二faculties present, 我講得個2句….頹爆….
星期三晚去左睇古巨基演唱會, 第一次睇$400, 勁近ar….睇d眼耳口鼻勁清lor…可惜既係我地坐左起背台個邊….>.< 一開頭都幾悶ga…個theme 同佢d歌都唔岩feel gei….不過過左握手位, 就到左高潮…(ar…握唔到手, 好唔開心…俾左$400 ga ma……>.< 最衰俾人block 住左, 如果我坐出d, 我好有信心會同佢握到手ga…) 之後有城城做嘉賓…一開始跳對你愛下完…我又high high 地, 企左上張chair 度同佢地一齊跳, hahaha, 我估佢地係見到我ga…haha, 因為我起正中間, 視線仲係同佢地同level ga…hehehe 真係唔夠ar fi 叫, 佢真係又大聲又高音呀…佢仲係咁回應基仔既問題…haha, 前排個d係咁忙住我地….

之後去左食火炭食野….都幾貴…$57…叫左好多野食…我都好盡量去食多d, 但真係太多啦…..
|