今日一起身都覺得自已唔係好舒服ga la…actually…昨天都覺ga la….自已又懶, 唔記得帶水….點知真係發燒, 好累, 又骨痛wor…結果係坐住都訓著左…>.<
ar Roy 實見到….
番宿食左panadol….冇咁痛…但仲好累…想restaurant, 不其然訓著左…樣衰到俾ar Roy 拍醒>.< >.< 樣衰….
多謝philip 件褸….MMW今日好凍lei….
補習, 個小朋友有小小進步, 希望佢考試會合格啦^^
夜晚去左ar 頂個度食飯, 好耐未試果成班人起宿度煮野食…多謝大家叫埋我呢^0^ 之後大家睇番之前d 片, 有d真係好好笑呢^^ hahahaha, HMG 真係好似中學咁…成班都玩得好埋^^….ar…值得一提, 今日ar 頂個d strawberry and strawberry 蝦條好好食呀^^

|