今天和男朋友傾電話傾得好開心呢^^ 可惜佢隻狗好似有病…所以傾左唔係好耐>.< 今天過得好無聊下, 沒有特別事發生, 傾facilities, 補習, 搞CSAA….
聽日in Four Seasons…希望會in 得好好睇睇啦! 加油