28/9
番工出左去買野, 順便去買埋Mark 6, crazy…勁多人, 多到要排出門口lor…你話香港人個個心都有以小博大”4個字lor…
今日終於都去左補習, 個妹妹係咁同我傾計, 仲話老梁搵我, 叫我快d甫頭wor…low b ga…hahahahahaha….
結果…Mark 6 唔中…
29/9
雖然心裡面已經有個決定, 心都死左…但可能佢講得岩, 分情仲起度既….所以最後都同佢去左食lunch..因為大家咁q起附近…但係…又俾我見到一樣野….so what?? 因為感覺已經冇左lu….
夜晚同左老梁食飯&睇戲, 條友仔勁cheap, 要我食food court>.< 算啦….又唔係第一日識你…睇”Silk”, 唔算好可怕, 但都有2, 3 個shot 嚇親我…hahaha…正…hahaha….唔知我地食d野係咪唔乾淨呢? 又會大家一齊肚痛既呢???
30/6
今日要返full day…但d時間過得好快…老細下午都返埋黎….幫佢整下野, 吹下水…就放工lu…知道左個大祕密…hohoho
夜晚屋企做節, 阿婷都上埋黎食飯, 之後睇電視, 新聞講番mark 6 既result, 望多2望, 點解d number咁熟面口既呢? 就係我同佢之間既number, 初初以為中左4個字, 點知上網check check, 係中左5個字, 係3獎呀…..但係…..我冇買到….2日前我都有唸過連買5期…..但係冇咁做….咁就冇左$9,600……….shit..唔係你財, 唔入你袋, 唔係你既, 就唔係你ga la…呢d未叫有緣冇份lor….真係心都痛埋…..FCUK……………….
起屋企發癲…10點鐘就同阿婷出去旺角飲酒, 同佢d同事去飲, wor…之後阿全都黎埋…crazy lor…我勁輸, 仲要係一杯一杯咁飲…crazy…飲左勁多…好彩都頂得住….佢d friends 勁變態, 怒講粗口, 又玩多國語言…hahaha….我叫到把聲沙哂lor…3點幾先走………
1/10
勁唔想起身去補習, 但費事又change time, 結果12點半起左身, 個頭好痛…要食克痛…之後去飲茶, 睇埋怪談, 又訓左2個鐘…睇VCD, 鬼域, d電腦特技幾得wor…個故事都幾特別, 點解呢排我係咁睇鬼戲既呢?? Yeah!! 聽日都係假期!!
我決定走了 我放下字條
以百分一秒 明快的結束了
與你若果完了 我不想再撒嬌
走得有型 總好過 留低打擾
我決定走了 我拒絕動搖
我帶著笑 退出 我想瀟灑些少 ya~ ya~
今天這一走 損失多少
來年大概會揭曉
等他朝 先點算 不管了
|