今日係CC photo day…我亦都約左中同黎CU影相。所以完左guest speaker, 我就咁好快番到hall換衫,中同一向都遲到ga la…haha, 今次得samantha 係準時, 大部分都遲15 min….阿恆同濕超真係唔話得, 通頂都黎同我影…肥狗就….>.<
第一站係CC, 第一次去CC影相…去左獅子ting, 搵埋阿灰….之後撞到Florence, 所以影多左幾張, 行小橋流水上本部, 高跟鞋…命都冇…大家都喘哂氣, hahaha
去左中菜廳食飯, 差唔多所有點心都見哂…但係得5個人食….仲叫左飯tim…..食唔哂….等到Liam 啦, 原來佢去買花俾我, 多謝哂, 好靚呀^^ 老梁都黎埋….yeah….好齊人呀…仲叫埋黃婷佢地, 都有成真幾廿人呀…勁, 上UC, haha, 有冇唸過架私家車可以坐成7個人呢? Haha, 前面個位坐左2個人, hahaha…勁好笑…UC 有個位都都好靚ga….再去NA…影左張我好鐘意既相^^ 起誠明出面個度ga….影到4點幾就走lu….好累呀….

仲要出去補習, 真係唔係好想去, 好彩個學生係咁同我傾計…haha,
再返去UC, Grad din…好開心呀…個段片, 有Kenny, Kevin and Christ… hahaha, 仲玩大電視…..叫到喉都沙呀….
終於都試左架紅van…haha, 竟然撞到szeting, pui and jar, 之後仲有germany…hahaha, 4個字返到我屋企樓下, 仲要係$5 jor….勁正..可惜開得太遲啦…
|