一早緊係去補習啦, 好眼訓呀…下午就成日CSAA, 首先係由我做introduction…唉……..灰左…中文都唔識得講….之後就由阿Ken 介紹南亞人既背景, Eric 當然係訓左覺啦^^
之後有Diane’s 既Proposal 撰寫訓練, 跟著便家訪了…去左一個巴其斯坦人既屋企, 好焗呀…一隻窗都冇開…救命, 我坐坐下都唔係好舒服呀>.<
話題唔多, 可能佢地比較被動, 學阿聰話齋佢地都生保既…
我地都買左d特色小食, d curry 角好spicy 下…..個pizaa 點埋d漿好好味…跟住就discussion…e 會….成7點半先散呀….多謝Ava and Diane 既幫忙呢
最後就同Eric, Liam, Wing and Gary 去左食飯…..本身想食米線, 可惜搵唔到…結果就去左間茶餐廳度食…..
Take 紅van 番CU…唔明點解會係$10 lor….>.< >.<
|