話咁快又一年…雖然時間過得快, 但發生左好多事!! 有好, 有唔好, 有好既都變成唔好……做人就係咁…
希望可以承阿Mui貴言, 今年可以搵個好男朋友!! 過左去既, 發生左既, 就唔好再唸lu…
都話要帶眼識人ga la…..又衰多鋪…..shit…..唉…又再次證明, ….男人….10個男人10個都是衰的