SILVIA'S DIARY
You don't throw a whole life away just because it's banged up a little!
silvia
暱稱: silvia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
back to xanga
coming out from the ...
membership camp!!
my friends!!!!!
野蠻
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 199
今日人氣: 16
累積人氣: 39436
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


hate myself!! 分類: 未分類

而家起公司好無聊, 又眼訓, 所以唔想唸Team 6 d 野住

睇左d friends 既日記, 佢地可以寫到好長, 好深入, 好有感情, 而我的, 只是記低d鎖事難道我是個沒有感情的人??

 

無聊的時候, 唸既野多左, 發夢都多左

Haha, 昨晚夢見Eric, 同佢去左台灣, 但係唔知點解佢走左去殺人, 仲要落左好多火水消證據, 落完之後望住我起度笑之後liam 都出現左但唔記得做咩lu…而家唸番真係好好笑!!

 

 

得閒得濟, 上網買左隻股票, shit!!!! 跌緊…….

 

 

發現自已其實好任性, 個個都叫我唔好咁做, 我就偏要做, 而家後悔都冇用啦

 

發現自已好自我, 唔會點理人, 我鐘意咁做就咁做, 我鐘意咁講就咁講,

 

發覺自已d數學真係好勁, 冇讀數大大話話都有7, 但都仲咁記得….真係要多謝老梁!! D靚妹見到我做數既速度真係啞左^^

 

發覺自已d英文真係好屎, 淨吹水…haha

 

 

Yeah!! Team 6 13個人啦!! !! 多謝各位對小妹既支持esp to Eric, Liam & Shirley!!

 




訪客留言 (返回 silvia 的日誌)


Katy 於 2007-01-11 12:41 AM 發表:
我見你的夢,不禁發笑,eric走去殺人........:DDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Shirley 於 2007-01-05 03:07 PM 發表:
我地莊名好勁!
We are going to have a war! hahaha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]