SILVIA'S DIARY
You don't throw a whole life away just because it's banged up a little!
silvia
暱稱: silvia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
back to xanga
coming out from the ...
membership camp!!
my friends!!!!!
野蠻
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 199
今日人氣: 96
累積人氣: 39878
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 3 月 20 日  星期日   晴天


full day 愉快 分類: 未分類

今日天氣好好呀實在太好了, 可以同rotaract既朋友仔起CU影相^^ 一大清早, 9:30就開始啦主角有我, Ava, Cadmus and “客串”Billie^^ 入黎CU既有Kenix, Eric, Fiona, Erica, Liam, Gloria, Mui, Albert, 冇漏gwa…..我地好勁呀唔駛個半鐘就影左CC, Main campus and NA la…不過今日天氣咁好, 但唔好可以盡情咁影真係有d掃興>.< d相好靚呀…..ar…仲有跳跳虎一家人呀影出黎好sharp ar…勁鐘意, 都話Billie taste ga la…唔似eric ar….

 

照原定時間take 12:40shaw bus 落火車站真係好勁….跟著我地就去Intercontinental 出度District conference la….wow…望住個海境食飯真係心懭神怡呀view 真係勁正….soup 好飲, 係魚ok la..不過我最鐘意個cake ar,,,有酒味ga…勁好味ar…真係想食多件ar….

 

因為要去Mandarin Oriental interview, 所以要食完飯就走啦….好彩有阿Pui陪我一齊去先冇咁悶起中環仲撞到Nike tim….wow…好多人排隊lor….第一次排隊interview….好彩唔係等左好耐Nike一齊in….相信有睇報紙既朋友都知MO用咩方法interview ga la…我唸都冇機會ga la….答得唔流利….不過我好鐘意呢間hotel ar…如果你問我, 我寧願做呢間都唔做four seasons ar….

 

之後番左屋企, upload , 打下日記, 又出去同阿灰, 肥狗and 老梁出去旺角食飯, 食得勁快, 我唸由入到去到出去都只係用左20分鐘, 變態ga….

 

時間尚早, 唔知去邊好, 結果決定去café , 點知老梁話佢要去入錶, 但佢架車又拍左起間bar附近, 所以都係去飲酒, haha, 第二次同佢去飲, 都係咁開心….我呀真係低能ga…玩包剪 , 勁輸lor…..好彩老梁就就我jei…唔係湯硬….^^ 玩左好多野, 好開心可惜Liam 唔起度, 4月頭一定要再飲過^^

 

因為飲得好急, 所以大家都想食d野先走….老梁車我終於佢都肯車我返中大….第二個option…如果我唔駛咁早起身既話, 我都覺得ok gei….不過唔好玩la…下次先啦….佢對我實在太好啦

 

wing wing , 打左俾eric , 都傾左成1個鐘, 講過d乜都唔係好記得lu…總之係d無聊野…hahaha

 

沖埋涼, 變左隻豬

 

原來今日我做左咁多野ga….

 

 




訪客留言 (返回 silvia 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]