傾facilities 都傾左3個鐘…之後去補習, 個小朋友終於好聽話咁聽我講….昨天佢唔肯補習, 真係激死…..
夜晚同左個小學同學食飯, 行左陣街…….就去左佢屋企睇DVD, 其實我都唔係好想去……但係佢開到口, 唯有去啦,….wow, 佢整左間屋, wow, 勁正呀, 有projector, 套音響又整, 睇戲一流…..
Noriko, 記住send d 相俾我呀…thanks…..