上個星期開始咳, 睇左1次醫生都未好, 再加上自已又唔戒口, 又貪玩, (昨晚又去左玩) 今朝起身勁辛苦>.< 結果請左半日病假…成朝都好想嘔, 食完粒止嘔丸先好d….如果唔係留左d rotaract 起公司, 我今日一定請full day sick leave…
星期一同左我妹妹起TST 行街, 我唸我都會買個個LV 銀包^^
星期二:補習
星期三: 中同同阿灰&Liam 慶祝生日 @ Dan Ryan’s…haha, 我地真係好頹, 好冇energy lor…真係失禮…>.< 之後join Heidi and Queenie B-day Party, 勁多人..由於抱病在身同好耐未操過, 好快就死左…個昨晚見番好多人!! Haha, 大家都記得我叫咩名!!
|