今日發現左自已好白癡, 忘記左呢個世界係有時差ga…但始終都搵唔到我想搵既人, 神啊! 請你救救我吧!!
今日返工好d, 因為Jaclyn 教多左野, 雖然都有睇電視…勁唔好意思, 佢叫我睇埋野蠻奶奶先wor….ai…不過原來佢有野做…佢話聽日我可以戴head set, yeah, 終於可以做我想做既野啦….
放12點半, 返到屋企都點二lu……原來10號風球都要返工ga…Shit….
睇欣宜同肥姐既訪問, 佢地話女仔要識得尊重自已, 但係我好似唔尊重自已咁…有時我真係唔知自已想點….I am not a determined person when deal with love affair…”當局者迷”係真ga…..
誰說分手都應該歡天喜地
就好比 過了愉快的假期
誰說要我趕快學會凡事也看輕
淚水假使污穢了眼影 哪位可處理
真的想哭 真的想哭 分手怎會一臉笑容
淚水忍得到 即使進步 也似石頭粗糙
|