隻眼太腫啦…好累, 結果訓到3點先肯起身, 起身之後心情依然係咁爛, 執屋, 執左d我唔想見到既野…
夜晚同左Eric 出去打乒乓波, 實在太耐冇做過運動, 好累…不過唔係出左好多汗, 好想痛痛快快咁出一身汗…之後去左食飯, 好好味ar….
10點半返到葵芳, 唔想返屋企, 咁岩liam 又起度, 所以一齊吹水, 之後samantha 都join 埋…多謝你地呀…
酒店風雲好好好好好好睇呀..大家一定要睇!!
心情短期內一定唔會好轉ga la….