今日成日心情勁差, 起身又勁頭痛…勁想嘔…
番到公司個位L小姐黑哂面….我早走關你咩事wor….
希望快d可以轉工啦…
夜晚開會, 食KFC, 好變態, 6個人食2 個桶餐, shirley既食量真係好勁…食飯都食左一個鐘, 真係好開心..不過我倒瀉左汽水…sorry….
個進度非常好….希望今年真係攪到個china service….
我真係需要花多d時間去rotaract….