今朝唔知醒, 勁驚, 傾左陣電話, FCUK! The same answer….. 心情勁度勁度勁度惡劣….連d同事都問我係咪病左……..
好彩今日好鬼忙, d時間過得勁快, 思樂仲請食McDonald’s, Yo…同ar Fi share 左個麥旋風呢!!
但一放工….救命呀….我都唔知我可以做d乜令自已心情好d, 其實老實d講, 係我自已仲未面對到現實
前日既相…