昨晚訓唔著, 個心囉囉攣, 唔知幾點先訓著….今朝10點9起身, 因為ar Fi 竟然起到身同我去皇室堡唱K, yo…約左十萬次既約會終於都成功啦…大家都唱到唔捨得走….但係又要返工…
返工, 都係咁啦, Jaclyn 早走, 所以我就跟左思樂, haha, 佢真係”sor” “sor” 地ga 勁好笑…但係Richard 發脾氣, 我真係俾佢嚇親, 個個同佢講電話都唔會有好結果ga la….好變態ar….
同思樂一齊答地鐵…
其實如果24小時都係返工就好啦….冇野做就會唸d唔想唸既野….