SILVIA'S DIARY
You don't throw a whole life away just because it's banged up a little!
silvia
暱稱: silvia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
back to xanga
coming out from the ...
membership camp!!
my friends!!!!!
野蠻
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 199
今日人氣: 8
累積人氣: 40503
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 24 日  星期二   晴天


tired...... 分類: 未分類

今日有人想約我番大陸玩2, 望望個schedule, 8月每個星期六日都會有rotaract 既活動…crazy again!!!!!!! 好難就呀d時間….

Team 6 要一齊玩多d!繼上次16/7 snooker, 下次26/8 beach gathering 大家記住要到!!!!

 

好在番工唔多忙, 如果唔係都唔知點handle Rotaract 既野! 希望team 6 d上軌道!! 咁我就可以摺埋…haha

 

有一句話好想同Ronald !! 但驚會嚇親佢!!!!! 佢實在太太太太好人啦!!! 8月所以活動佢都會黎呀!!!!!!! 好感動!!!!!!! 我真的得幸運^^

 

星期日去左同honey3DHarry Porter, d 3D起最後個20min 到開始播, 好真, 好似可以攬住Harry Porter !! Hahaha^^ 不過可能坐得邊小小, d位唔係睇得好清楚!! Mega Box d 裝修好唔掂……..

 

昨天和同事們起西區體育館打羽毛球, 我同Iris 打左個半鐘, 勁累太耐冇運動過!! Ric 佢真係好好笑, 同佢一個department 肯定好開心!! 佢打波都幾勁, 好彩我係同佢同一隊jor..hehe

 

今日頹著左….去唔到Four Season Place..>.< >.< 完全忘記左呢個appoinment…因為我昨晚番到屋企已經累死左……..

 

番新工已經番左一個月啦…….

 

睇報紙見一篇報道, 話如果人只要搵到個支點, 就會一直朝住呢個方向去行….中學時間既我, 我搵到我既支點, 大學時候仲有小小…..到到而家我係零支點….……..真係好灰………

 

GUx2

 




訪客留言 (返回 silvia 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]