訓到成4點幾先起身, 裝完身就出去CWB join Noriko 佢地, 今晚同劉華慶祝生日, 希望呢句生日快樂唔會太遲啦…有Philip, Noriko, 珍珍, 劉華同阿頂, 真係好耐未見過大家啦….我唸都有2個月lu….多謝哂大家既關心, 更加多謝阿頂既一席話, 佢都講得岩, 可能即使會得到一個唔好既結果, 都唔係一件壞事…其實我知自已係有錯, 但總算開始領悟到點起呢個社會生存, 我唸野可能太簡單啦….
之後就去左旺角join 中同, K.Lui 又遲大到, Yo…阿灰買左車lu…可以坐車返青衣, 可惜我地有6個人, K.Lui, Liam, Samantha, 灰 and Queenie, 好明顯係K.Lui冇得留低…hahahaha, 佢同濕超去左百佳入貨, Queenie 係咪真係咁冇人性呢??!!
Yo, Ava 同 Billie 都黎左Liam’s home 玩, haha, Vodka 聚會, K.lui 又死左…今晚都玩得幾開心, 不過都唔係飲得好多….
希望惡運快d離開我啦…..
|