11點就要起身去拜山….好彩昨晚食左藥先訓, 起身冇乜野…拜完山, 去飲茶, 好耐都未試過一家人去飲茶, 但始終都有arrguement…唉….大家俾多d耐性, consider 對方多d, 咁就會少好多無謂既爭執…
返hall, 竟然同同房一齊訓左2個半鐘, 實在太內疚啦….有好多野想做ga….點好?
Disney 個web site 係未有問題ga…上左佢個網無限咁多次都reg 唔到, 激死我啦….
好想快d見到男朋友呀, web cam 都好啦…..
而家係2點, 開唔開始做3080好呢?