今日訓訓下醒左, 即刻唸番起d唔開心野, 勁down….但好彩之後都訓得番, 一訓就訓到3點幾….係wor…昨晚唔想訓, 做左樣勁無聊既野, hahaha, 你地都試下search 下自已既中文名ar…幾好笑ga….
去左一個地方, 呢個地方係起我每次好唔開心既時候都會自已去ga….起個度唸左好多野….5年前發生一樣好唔開心既野, 而家都已經冇乜感覺lu…唔知5年後既今日, 我仲會唔會咁在意呢?? 其實人總要向前望….我希望我可以起呢個星期settle哂所有野, 重頭再黎過…
*********************************************************************
有d人去到25歲都冇乜遇到什麼挫折, 而我呢? 我既真正挫折可以話由我離開中學開始, (except F.6 個單野), 但一單比一單堅….有個同學同我講話我咁堅強, 應該可以handle到而家面對緊既困難, 我既”堅強”, 係咪因為遇到呢d堅野而鍛煉出來既呢? 如果係既話, 我寧願唔要啦……….
冇電話黎…好擔心…天文台又唔係好收到風….擔心死我啦….

|