終於都可以鬆一口氣了…anniversary dinner 今晚終於順利完成..真係要好多謝R So, Jiu, Shirley and Liam, 佢地真係起最尾個個星期幫左好多手!! 當然其他莊員都有好出力啦!!
下一個星期終於可以訓番多d la…yeah!!
多謝Ronald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ambassadorial, 徹底地死了…好唔開心ga…因為自已既表現真係好差….呢一個月發現自已有好多地方都做得唔好, 同埋自已既弱點…frustrated…
至於你, 你快d病好啦!! 同埋快d要到30號呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不被重視其實真的很難受!!!
我想我快癲了………………..
|