今日起公司激多野做, 真係做到頭痛…Richole 你要快d番黎ar…我仲想過honey moon ga……. 係wor…我好順利地過左probation la…….yo yo yo..不過冇人工加>.<
一放工就去mother club GM, 多謝Liam, Katy and David 撐場!! DG Peter 好正經呀, 真係逐個逐個item go through wor…講下aging, PR, 仲講埋005..haha 好多PP 都黎左, 連Alcuin 都黎埋, 呢個DG 都幾堅!!
之後留低食下野, 吹下水就走啦…好眼訓, 訓左15 min 就俾人打電話嘈醒, 仲要講左一句就收人線………………….>.< >.< 我既心肌應該急速地”委”縮緊lor…. Yeah !!!!!!!!!
haha, so low b I am!!!!!!!!!!!!!
|