SILVIA'S DIARY
You don't throw a whole life away just because it's banged up a little!
silvia
暱稱: silvia
性別: 女
國家: 香港
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
back to xanga
coming out from the ...
membership camp!!
my friends!!!!!
野蠻
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 199
今日人氣: 96
累積人氣: 39763
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天


Super Happy Holiday!! GC!! 分類: 未分類

 

Sat

 

星期六訓到成點起身, 跟住去補習, 之後同Ava and Diane 買禮物俾Kenix, 個袋都幾貴, 不過岩用就得啦!! 再去酒樓係多半個鐘, 就返Kwai Fong take gift and buy cake for Yuen!!

 

Yman’s home 打邊爐, 間屋一定融立到13個人lor..yo yo yo, 多謝Yman and Shirley 買野, 今晚有Johnny, Shirley, katy, tracy, yman, me, mui and yuen,  睇左撞板風流, 玩左棋, 唔記得叫咩名lu….之後食蛋糕, 送禮物俾呀Yuen!! 我地都玩到成11點半呀!! Thanks Yman for cleaning the house and dishes!! 仲有, 發現左Johnny 係絕頂好男人, haha

 

sun:

….約好有2, 點知d4點先到……..真係激到你嘔血>.< 大個啦, 唔好下下遲1, 2 個鐘啦>.< >.<

 

GPS, !!

 

Check-in, 又尾房, shit…點知入到房發現有個好大既balcony , 仲有sun chairs…yo yo yo, 無敵大海景, 真係超興奮!! 剛剛見到日落!!

 

去游水, 個泳池好個威尼斯個個好多, 真係勁resort lor!! 如果早d黎游仲好, 可以睇埋個海境!! Yeah!! 當係游到兩下啦^^

 

聞到飯香, 好肚餓, 決定出返去深井食燒鵝, 點知, 架巴士去到某一個站, 司機見冇人上車, 未開車lor..點知有人拍車, 停車俾一家大細上車(BB), 個阿爸一上車就好大聲罵個司機駛唔駛咁快開車, 司機解釋話睇唔到, 叫佢收下部bb, 點知個阿爸唔肯收, 個司機就唔肯開車, 司機仲報警, 成架車d人就緊係嘈啦, 結果個阿媽就收左架車, 司機就開車, 但個阿爸一路坐一路罵, 話一到站就打個司機, 個司機即刻駛埋一邊(on high way), 打俾上司, 話而家佢好驚, 有人想打佢, 開唔到車, 司機初初唔肯俾乘客落車, 成車人就起度罵個司機, 最後佢都開左門, 但冇其他巴士lor/… 救護車先到, 個阿爸就落車走人, , 你係撐到咁恆就唔好走啦, 阻住成車人, 10點半ga la, 我仲未食飯ga>.< >.< 結果第二架巴士黎到我地就即閃, 2個字, 搞笑!! 2個男人起度鬥氣, 上左車未算lor…

 

去到陳記燒鵝, 冇哂鵝掛出來lor..勁失望, 但行行下又見到仲有半隻, haha. Yeah!!原來仲有得食, 即刻坐低, 點知除左鵝, 其本上乜都冇@.@ 最後叫左菜心, 同炸大腸, and 買一送一既啤酒, yeah!! 碟炸大腸係我咁耐以黎食過最好咁既炸大腸!! Yeah!!!!!!!

 

唸住番去搵Philip, 點知6隻眼去到間餐廳門口都見唔到, lu….下次啦

 

Mon:

好明顯朝頭早有人起唔到身游水lor…haha 訓到最後一秒, yeah!!!

 

home 先再去又一城, yeah!!!終於都見到乜ny, gie, ce la…yeah yeah yeah!! 仲要叫到阿mike!! NABA!! 食完飯, 睇色戒, 真係頭個半鐘冇野睇, wow, 點知個3場戲真係不得了!! 後尾個2場肯定打真軍lor....!! 套戲都ok gei!! 湯唯影到佢好有中國女人味!! 行又一城, 冇收獲,

 

 

再去TST shabu shabu!! 成間餐廳得2, 包括我地個張, 好嚇人, 行去尖東睇煙花, 好多人lor, 煙花有好多個8, 原來係”08”奧運咁解!! 等左好耐終於有”bom bom bom” 個幕啦....唸住行去Jordan MTR, 點知見到有架巴士去”kowloon station” 未等lor...oh...賊車黎ga, 上左去愛民邨and 何文田, nathan road 又塞車, 結果用左大約40min 去到jordan... hahaha, 真係要”Yeah” 一聲, haha

 

 

 

今個假期真係有好多好得意既野發生, haha!! 好開心呀我!!!!!!!! 多謝!!

 

 




訪客留言 (返回 silvia 的日誌)


inwa456 於 2007-10-03 11:51 PM 發表:
路過
CMCM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]