今日同阿婷同阿妹去唱lunch K, 唱左差唔多3個鐘, 原來IVE 有85折, 仲有2杯野飲, 抵^^
之後就去旺角同Carine攪酒席d野, Yeah, 終於都book 左啦….好快攪掂左, 仲有差唔多2個鐘先有下場, 所以就去左睇書, 睇 “The five people you meet in the heaven”. 真係勁好睇….可惜只係睇左Chapter 1
6點半就去Olympic City join 阿Fi, 阿豪…去左M記食下野, 阿頂都出埋黎, 最後開完OT既Jimmy 都黎jor…haha, 最後去左食Delifrance, d staff 勁串…..阿豪一句’屎你就食得多, 米奇老鼠屎你食過咪” 真係笑爆咀….
跟住去左bowling…..haha, 阿fi 最低分, 要請食雪糕, 大家都覺得好有食宵feel…wor, 我問大家邊個有“The five people you meet in the heaven”, ar頂同Jimmy 都即刻羅左出黎, 勁!!
最後大家起地鐵站發癡…映左勁多相, 超好玩……. 快d睇相啦…
前3年既今日一定係我既入宿日….而今年…..
我好愛我d中學同學呀….其實大家都好錫我…thanks!!
|