原來老細星期六返黎係專登同我做appraisal..haha, 佢對我既comment 都好正面!! Yeah!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
太過分了!!!!!!!!!! 我絕對是個無關痛癢的人!!!!!!!!!!!