星期六俾Ronald Fake 左tim….唉….點解要坐出去ga??
個監製倒數”4,3”佢就怒fick旗, 跟住我地又fick, 我同billie 怒笑…hahaha
d射燈真係好勁!! 曬到我乾左….安德尊同喬寶寶好煩, 好頭痛!!
出外真係要靠朋友, 個個跳繩學會既教練真係好人, 借左7件jackets 俾我地魚目混珠…hoho
完左show之後, Ronald 佢好好呀, 我聽唔到佢電話, 佢就係bus stop 等我地, 之後我地去左九龍城既小曼谷食消!! 正!!!!
希望大家會見唔到我!!!!!!!!!!

愛一個人是不會令對方掛念你的!!!!!!!! 討厭!!!!!!!
|