上Roy 堂, 終於都俾分功課我地啦…唉……死啦, 上次分功課超低分, 今次不容有失呀….”exam is optional” 唉….俾你考唔考呀???

同restaurant 既同樣仔去NA staff can 度食lunch…今次可能係最後一次起空堂既時間同大家一齊食飯, 仲有少過2個星期, 就唔駛再上堂lu…返左19年學, 呢個階段好快就過去啦….
Restaurant 堂, 我竟然出奇地專心上堂, 成堂都有聽到, 勁….break 個時去寄禮物俾佢, 郵費竟然貴過禮物既價錢

補習, 好眼訓
明知自已有缺點, 但點解總係做唔好既呢??
老梁: 生日快樂! 希望你快d賺夠錢, 搵埋個好老婆

|