昨晚做3080做到成4點先訓, 10點就要傾present, 眼訓到load 唔到野…唔知點解呢排總是覺得好累……同fi, noriko, 珍珍, jar, mandy食飯, 講下做野個時自已真係要小心d…人言可畏…….
午睡竟訓左3個鐘, 結果冇番屋企同媽媽食飯, 真係過意唔去….
NA can 竟然冇開, 對我地d宿生帶來很大影響, 唔想煮野食, 結果同左同房, Peggy, Fi and Philip 去左叫雞食, 等了90min 呢….一齊睇心花放, 一套極為老套既電視劇……
總算做完3080了….
多謝Szeting 之前對我既提點…..
近期最愛:
忘了有多久 再沒聽到你 對我說你最愛的故事
我想了很久 我開始慌了 是不是我又做錯了甚麼
你哭著對我說 童話裡都是騙人的 我不可能是你的王子
也許你不會懂 從你說愛我以後 我的天空星星都亮了
我會變成童話裡 你愛的那個天使 張開雙手變成翅膀守護你
你要相信 相信我們會像童話故事裡 幸福和快樂是結局 一起寫我們的結局
|