SILVIA'S DIARY
You don't throw a whole life away just because it's banged up a little!
silvia
暱稱: silvia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
back to xanga
coming out from the ...
membership camp!!
my friends!!!!!
野蠻
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 199
今日人氣: 60
累積人氣: 39727
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


Halloween at Ocean Park 分類: 未分類

好不容易才等到今日既來臨, hehe…

 

11點半就醒左, 賴下床12點幾先肯起身, 去開China Service, 雖然覺得好辛苦 (放假都要開會), 但見到班中學生又好開心, 起碼我既師弟妹都有心做service, 希望我地俾佢地既意見會令到佢地有得著!!

 

Yeah!!!!! 4點出發去我期待已久既Halloween, 雖然有人遲左40分鐘, 不過已經有進步ga la!!

 

本身上左架去正門既巴士, 點知係去左後門!!! 好多人排隊等入場呀!! 先去灣景餐廳食飯, 以為好多人啦!! 點知得幾台有人如果日頭去個度食, view 一定好正^^ 去玩第一個鬼屋死囚浩劫由於有fast pass 既關系, 唔需要10min 就入左去 ^^ 不過, 其實係行鬼屋lor…d人一個跟一個咁行, 其實都知道哂前面邊度有鬼咁濟, 不過, ocean park 做間鬼屋都好細致, d道具好真!! 7間鬼屋, 我最鐘意冥通大靈堂鍾馗捉鬼”, 冥通大靈堂normal queue 有幾長就知佢既受歡迎程度, 我唸起碼要排2個鐘吧 @.@ 

 

一路上都有好多鬼嚇你或同你影相, 又有show, 氣氛好好呢!!

 

 

!! 仲有玩越礦飛車, oh…可能玩過其他更激既過山車, 而家呢一個, d難度都冇好事定壞事??

 

Surprise at cable car, 多謝!! 好靚呀!! 真係好鐘意!! 多謝^^

 

今日真係好開心多謝你呀!! ^0^

 

 




訪客留言 (返回 silvia 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]