星期五去睇Eason’s concert, 原來上次睇Eason 又係同rotaract 既朋友仔睇, 今次既唔同就係Eric 換左做ar Jiu, 都係有我個好妹妹 (又係要我請佢睇), Mui, Billie and Charmarine… eason 佢真係好搞笑, 多表情, 動作多, 又唱得, 唔做藝人真係浪費…
今日真係勁黑, 8點有人打電話黎嘈醒我, 9點又話要10點送電視黎, 冇覺好訓…12點3起身, 見仲未有人黎安裝, 未打去追下lor..點知佢話冇落order, 連送貨個張都冇…唔通我部電視係假既?? 頂!! 要下個星期二先睇到新電視….激死你…
勁趕趕去西灣河打golf…我用左1hr 50 min做左, 去2間銀行, 買外賣, 食lunch, 清kitchen 等人黎換瓦仔, 去買畫紙, 去KFC 搵David, 去青協take 旗, 再返屋企執野….好在冇遲到….點知住起隔離既人仲遲過我… =.=”
個阿sir 都應該真係幾勁, 一眼就知我做錯d乜…但真係好貴…..要勤加練習啦….唔知幾時可以上green 呢??
|