睇3D版貝奧武夫, yeah!!! 幾好睇呀!! 不過如果唔睇3D就冇乜特別!!
今晚去左食飯, 初初真係好驚..不過最後都冇乜野…
哎喲….媽咪一語驚醒夢中人, 我應該換轉左…………>.< >.< >.< 點算好?? 好心痛!!!!!!!!