又唔舒服!今次真係腸胃炎, 又痾又嘔, 但我都唔係好食到野, 都唔知嘔乜....真係好辛苦>.<
想食多d野呀~~~
我既manager 好好呀! 我行開左, 佢聽左我個電話, 知道有個客好麻煩(講粗口), 佢陪我一齊落去見個客, 驚我有事!! 好在佢起度jor~~
佢真係好勁!! 做野又叻, 又好耐性, 同老公感情又好好!! 偶像呀!!!!!!!!!!!