今日day off, 可以痛快咁訓番一日, 爽^^ 12點傾guest speaker, 結果可以係話傾左個吉出黎, hahaha, 大家都唔係好知咩叫value, 所以決定擇日再傾啦…
之後同Dave, Jimmy, 大君去打tennis, book 左中大8號網球場, 點知原來起恆生樓再落, 梗係唔去啦, 好彩我地book多左UC個場, 先有得打jor….第一次打tennis, 真係唔識打>.< 結果打左半個鐘我就棄權啦, 你地真係有無限energy ar…之後去補習, 同同房仔去NA can 食飯, 夜晚完全冇做過野都成2點幾3點先訓, crazy….
|