今日上ITA, 派左卷, 成績比想象中好, 過得去啦, 因為要練facility present, 所以要早走, 冇夾口供既後果, “lor” 左>.<
練完present, 去左女工食飯…..最後一個required major presentation…..pre 之後大家影左張相, 3年話咁快就過去啦….
其實我相信大家對搵工呢件事都好惆悵, 眼見大家有好好既offer 或者是進入最後一輪既interview, 心情確是低落….唉, 真係好煩….星期三就係Disney one year program interview la…真係好大壓力………….

|