一訓又訓到12:30, 好想食egg tar, haha, 太好味啦, 一食就食左3個…打CSAA封信, 飲茶, 跟住同我阿妹shopping3小時, 本身唸住買件外套, 買下買下, 就買左一對遮仔鞋, 2件衫, 1件外套, 1條裙, shopping 真係女人既天性, haha..阿妹勁說我買埋個黃色袋, 係幾靚ga…不過唔買啦, 破產啦….呀…個袋唔知係咪billie 睇中或買左個個呢??
頹廢既weekend 換來沉重既代價….
睇緊The Da Vinci Code, 希望可以完成到, 不過呢排咁忙…好可能會半途而廢>.<