最後一堂4110, 坐得好前, 完來真係會專心咁多ga….不過阿頂姐怒睇Leo Ku, 搞到我有d分心…冇計, Leo 實在太型啦
開lunch 會, 勁, 25分鐘傾完guest speaker, efficiency 高到不可再高….

有班車去夜上海, 但可能唔係全班人去啦, 冇以前咁旅行feel…
wow..個GM 真係好得, 吹左成粒鐘水, 1個鐘先講得個2張power point, 十個叻
5:15 走先, 2面都覺得好唔好意思, 但個細路聽日測驗, 唔係咁哀唔去呀….唉..
但唔知佢地幾點完呢?
發生左一件勁瘀既事….真係冇面見人, 俾識既人見到肯定笑十世都未笑完….

一補就補到8:15, 真係唔好意思, 阻住佢地食飯。坐校巴既時候撞到豪仔, 大家唔好羨慕, hehe
print 下野, check e-mail, 食埋飯都10點幾…仲同男朋友仔傾左個半鐘電話, 不過極開心, 有pre-disney interview….hahaha 愈來愈發覺佢係個好好既男仔, 雖然話外國人好有自已standpoint, 但有時都好就我, hahaha 今朝傾個時差點感動到喊….當然啦, 佢都有缺點, 人又何嘗冇缺點呢? 大家好冷靜咁傾下我究竟去唔去US 好( if I have the offer again), 雖然佢有bias, 所以唔俾意見我, 但佢明白我而家唸d乜, 煩d乜, 希望如果我真係去唔到都唔會傷害大家之間既感情啦
仲有4日, 大學上學既日子就會完結了…最唔捨得既可能係宿舍既生活, 雖然冇UST咁多采多姿, 但總算俾左我3年既私人空間我……..
|