今日同leasing department 同COO 開會, 佢真係好勁, 期待公司既改革!!! 之後再去LKF食日本野, 超正 (當然好貴啦!!^^) 佢真係好攪笑!!!!
有改革就代表每一個人都有機會….COO 真係好勁!!
工作最近真的很忙, 近呢個星期每日都要做到8點, 係唔停個隻…放左工真係collapse 左…. Team 6…對不起, 我真的很累