看完惡作劇之吻, 感覺不太自然….不太高興….
直樹外表對湘琴好似好冷淡, 其實他是很愛她, 很關心她….

這是06年的大合照!!
今晚係rotaract 40th anniversary dinner, 有23圍, 場面很熱鬧, 和對上的district functions 差別很大…. 多得DG peter 既 sponsor, 令到我地可以起個好d既酒樓食飯!! 佢真係好好!! Jason Wong 做MC, 當然好攪笑啦!!
至於人呢…有一圍PDRRs.. 有macao rotaractors, 有Mongolia rotaractors…勁! 葵涌都有13人呀!! 仲係中間第二行!!
想不到他會走過來跟進我旅行的事宜…haha… 大家不用那麼驚訝!! 太誇張了…
**********************************************************************************
跟單身的朋友跳舞, 正常人也會呷醋吧…..
|