週未都在忙rotaract 的東西!!
From Sat
, financial report
: DLTM meeting
AGM (team 7 is elected successfully!!)
dinner at Nam Sham Estates!!
頭痛, 所以冇去唱K, 到了i.t. 買了一對高跟鞋和一件beans boy tee!! Yeah!! 但做了一件白癡事! 還以為自已已經很小心…
跟Diane 在仙桃園飲野, update 下周邊的人和事!! Thanks for your advice!! I am thinking of it!!
再傾了2個幾鐘電話!!多謝!!
今晚我又哭了…很累呢!!
星期日一早10點就要起身到city 開DLTM, 3個鐘…其實我覺得大家只係唸content, 但完全冇theme… 唔理得咁多…見步行步, 最緊要快d confirm 到個場!!
返KF陪媽媽飲茶!! 買了本去越南的旅遊書! ^^ 再訓左2個鐘!!
個小妹妹終於打俾我…唔好俾我估中!!
打golf!! 點先可以打遠d 呢??
Yeah!! 5 Apr 終於可以打乒乓波啦!! 我想有3年冇打過啦!! 期待!!
呀!! 還學了一句上海話 ^^ 是我一直好想聽到既一句說話!! 但我要食哂成碟牛肉先學到…
個胃又有d痛…大鑊..我唔想再食藥!!! HELP!
|