今日難得一日假期, 好想訓到下午!! 所以好想放大學同學飛機, 但又好耐冇見大家, 所以都係起身去TST 食lunch!!
好耐冇見Prof Roy la!! 佢冇乜點變, 係真瘦左小小!! 呢餐仲多左Geoffrey McDowell tim..director of technology from Four Seasons!! 超級勁大粒!!
食左3個鐘!! Update 番大家既status, Roy 就梗係咁講係咁講啦!! 不過佢都幾好記性!! 同佢傾過d心事, 佢仲記得!!
原來去disney 做intern已經係4年前既事!! 時間真係過得太快啦!!!

在討論手提電話的好與壞時, Roy 的一句話, 提醒了我, "you should know how to entertain yourself"
之後同Noriko, Peggy and Jovi 行街, 我終於買到泳衣啦!! Haha!! Yeah!!
夜晚, rotaract 的工作!!
明天, 要番工, sigh!!!!!!!!!! 但聽日可以打table tennis!! 期待!! My lovely weekend is coming!!
|