|
|
2010 年 9 月 17 日 星期五  |
| 單丁位~~ |
分類: 未分類 |
今日~
干了一件大大大事
我地班調左位牙0.0
有一件事唔係好明
我明明咁高~~~
竟然坐第一 =_=
個位好難睇野@__@!!
但係''我不入地獄、誰入地獄???''
but~~~~~
個位ge四周都係美女~呵
都幾好^__^
講起美女~
我日日都見到兩個
一個很帥、一個很可愛的
呵呵 我正在串某位美女中
完
|
網主回覆
唔g bo~~~~ Posted at 2010-09-25 09:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lancy 於 2010-09-19 09:30 PM 發表:
係咪講我吖=V= 講笑~
|
網主回覆
對了^__^ Posted at 2010-09-20 01:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|